tirsdag den 8. oktober 2013

Materiale om minimalisme igen igen


Hvis du er en af de kursister, der deltog på kurset i sammenspil med rotation for indskolingen på Måløv skole tirsdag den 8. oktober, så nævnte jeg bl.a., at I kvit og frit kan rekvirere mit materiale om Minimalisme/ny musik i skolen ved at sende mig en mail på: ken.dolva@mac.com
Der er både noget teori og en masse praktiske øvelser, hvor eleverne bl.a. skal lytte til "koncert for 100 metronomer", tegne en motorcykel, mens man  lytter til Jan Sandstrøms Motorcykelkoncert, lave deres egen 12-tone-musik m.m.
Jeg har desuden forsøgt at lave en Eksplain Everything ud fra materialet: Minimalisme del 1 (jeg er ikke nået så langt endnu). Den kan ses på følgende link: https://www.youtube.com/watch?v=Q_Fzvc2azR4
De lydeeksempler der nævnes i materialet eller på videoen findes på Youtube eller Spotify
PS! Jeg er kommet til at kalde den norske maler Edward M. for Kaj M. Sorry.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar